Täna toimus Vabaduse väljakul suur vaktsiinivastaste meeleavaldus. Üks korraldajatest Varro Vooglaid sai küll enne meeleavaldusi haisu ninna, et süvariik otsib näitlejaid, kes meeleavaldusel kehastuks vihasteks meelelahutajateks (millegipärast otsiti afro- ja ladina-ameeriklasi, seda ma ise pole veel läbi närinud).
Selle valguses jäi tal aga õnneks kahe silma vahele see, et süvariik otsis ka näitlejaid, kes kehastuks vaktsiinivastasteks, käiks rahva seas ringi, süstlad käes ja vaktsineeriks inimesi vaikselt spetsiaalsete pikemate nõeltega läbi riiete. Arusaamatu, kuidas Varrol see märkamata jäi – üheski normaalses politseiriigis poleks vabalt lastud korraldada sellist meeleavaldust, aga politsei muheles rahulolevalt väljaku ääres ja lasi inimestel rahulikult meelt avaldada. See on kahtlane.
Selle blogi autor kinnitab, et ega seda vaktsiinisüstalt üldse tunda ei ole, seega ei saanud keegi kohapeal viibinutest ka aru, et ta on nüüd vaktsineeritud. Mõni võib ehk mõelda, et ta kaitses oma käsivart kiivalt, aga teadus on ammu tõestanud, et vaktsiinisüsti ei pea tegema tingimata käevarde, vaid võib ka mujale lihasesse, näiteks tagumikku. Nii võib teile juurde astuda mõni inimene, kes avaldab soovi näiteks kallistada, et tšakrad ühineks ja virutab teile süstla tagumikku, nii et silmgi ei pilgu ja keegi ei märka.
Süvariik palub hoiatada, et homme võib süstekoht olla pisut valus, aga operatsioon on lõpuke viidud – kõik Vabaduse väljakul viibijad on nüüd vaktsineeritud.
s
24/10/2021 — 15:15
Merje, sa oled veits vale inimene rääkima tervislikkusest.
Mõtle nüüd ise, miks.
merjeblogi
24/10/2021 — 16:01
s on nüüd nii kena ja otsib välja konkreetse koha, kus ma olen rääkinud tervislikkusest. Ma ise huvi pärast otsisin – 2019. aastal soovitasin tervislikke snäkke. Nii et ära palun pane mulle sõnu suhu.
s
24/10/2021 — 16:53
Ilmselgelt, kuna sa oled suur vaktsiinikummardaja ja surud ka seda teistele peale. Kuna vaktsiin – puhas tervis ju. Selle asemel, et immuunsust teisel moel tugevadada…🤔
Üldse, kui VV on sinuarust lamemaalane (olgugi, et ta on juristiharidusega) siis miks sa teda lugemas käid?
merjeblogi
24/10/2021 — 19:40
Teeme nüüd ühe asja hästi selgeks. Ma ei ole mitte kunagi mitte kellelegi vaktsineerimist peale surunud. Väga paljud inimesed minu lähiringkonnast on vaktsineerimata ja ma arvan, et neil on selleks täielik õigus. Mille vastu ma olen, on valeinfo levitamine, inimeste hirmutamine, valeravi soovitamine, kergeusklikke kulul aupaiste nautimine ja papi kokkukühveldamine, tegelikult inimestele halba tehes.
Teiseks. Maailm ei ole nii must-valge, et vaktsiin = järelikult immuunsust ei tugevda teisel moel. Ilmselgelt peaks iga inimene viirusehooajal oma tervist tugevdama. Fakt on aga, et praegu on intensiivravis viibijatest 95% vaktsineerimata.
Kui sa arvad tõsimeeli, et Vooglaid, Grünthal ja kaabud hoolivad sinust ja su tervisest, oled sa ikka päris kõrgelt kukkunud. Ja palun uuesti, ära pane mulle sõnu suhu, ma pole mitte kunagi kuskil nimetanud Vooglaidu lamemaalaseks. Ma arvan, et ta teab väga hästi, mida ta teeb ja ta teeb seda väga hästi, sest sina lollike usud.
Ma ei käi Vooglaidu lugemas. Ma ei pea teda lugema, et mõni ta ajuvaba sõnavõtt mul uudisvoos ette tuleks.
Ja lõpetuseks – sinu väited minu öeldu kohta on vaid sinu kujutlusvõime vili, mitte see, mida ma olen reaalselt öelnud või kirjutanud. Sina arvad, et ma pole immuunsüsteemi tugevdamise poolt, et ma olen tervislikkuse vastu, survestan inimesi vaktsineerima või arvan, et Vooglaid on lamemaalane. Mitte ühtegi neist väidetest pole mina esitanud, vaid sina ise oled oma kujutlusvõimel lennata lasknud.
s
25/10/2021 — 09:30
Ainuke, kes on valeinfot levitanud, on peavoolumeedia nagu Delfi, Õhtuleht, Postimees. Ainult päevast päeva inimeste hirmutamine, vaktsiinile survestamine, vaenu õhutamine jne. Inimesed on reaalselt lõhestunud, kuna vaktsiinijumalad on võtnud endale õigusi teisi sõimata, süüdistada jne. Miks?! Kui raske on mõista, et on palju inimesi, kes ei soovi ennast vaktsineerida. Inimesed ei ole vaktsiinivastased, vaid vaktsineerimisVABADUSE poolt. Kui midagi nii rämedalt koguaeg peale suruda, siis inimestel tekib vastureaktsioon ja nad lihtsalt ei tahagi seda.
Teiseks, Varro Vooglaid ei kuulu üldse ühessegi erakonda, ta isegi mitte ei ole poliitik. Nagu näha, käid ju teda lugemas, kui tema väljaütlemisi siia piltidena postitad.
Ainult üks surumine, et vaktsineerimata inimesed on kõiges süüdi ja pahad ja mõrvarid jne. No tule taevas appi tõesti. Kas vaktsineeritud inimesed sinuarust ei haigestu? Ja muide, vaktsineerimata inimeste sekka loetakse ka vaid ühe doosi saanud inimesi. Seega on vaktsineeritute osakaal haiglas suurem, kui meedia üritab näidata.
Nüüd tahaks näha edaspidi seda statistikat, kui vaktsineeritud inimesed saavad “legaalselt” viirust levitada. Siis ehk saadakse lõpuks aru, et asi ongi lõpuks selles, et vaktsineeritud inimesed hoopis jõudsalt levitavad seda, kuna nemad arvavad, et neil on mingi saadikupuutumatus, neid ei testida ja võivad lihtsalt julmalt testimata käia igalpool ja rahumeeli levitada.
merjeblogi
25/10/2021 — 10:32
Oh issand, sa oled tõesti ära hirmutatud ja segaduses. See peavoolumeedia ja alternatiivmeedia… no ma ei tea, ma usun kohe kindlasti rohkem asjatundjaid, kes räägivad läbi “peavoolu”meedia kui mingeid Telegrami eestvedajaid, kes räägivad muuhulgas, et maa on lame. Sealt ongi tulnud see väljend “lamemaalane”, et inimesed usuvad neid, kes tõsimeeli ka räägivad, et maa on lame. Kas see ei pane mõtlema, et nende jagatud info ei pruugi olla tõene? Maa ometi lame ju ei ole?
Mis asi on hirmutamine? Rääkimine faktidest, et haiglas on vaktsineerimata inimesed hinge vaakumas, on hirmutamine? Kas eelistaksid, et seda informatsiooni varjataks inimeste eest? Rääkida faktidest, et inimesed jäävad ilma plaanilisest ravist, on hirmutamine? Mul üks tuttav kiirabiarst just jagas fotot verisest monitorist, mille koroonat põdev patsient täis köhis – käisid just koroonahaige juures, kes otsustas end mitte vaktsineerida, sest arvas, et ta loomulik immuunsus saab haigusest jagu. Kahjuks ei saanud. Kas see on hirmutamine?
Jah, ma olen nõus, et meedia survestab inimesi vaktsineerima, iga päev räägitakse sellest, et inimesed võiksid vaktsineerida. Kas sa sellest aru ei saa, et me kõik oleme selles koos? Ma saan aru üksikisiku õigusest oma terviseotsuseid ise teha, aga ma saan ka aru ühiskondlikust vaatepunktist, et tegelikult on see meie kõigi ühine asi. Nii et asjad pole must-valged – ühest küljest sul on vabadus valida, teisest küljest oled sa osaline selles, et paljud inimesed jäävad ilma plaanilisest ravist ja surevad, sest sina tahad kinno minna. Mul väike õde jääb näiteks ilma vajalikust ravist. Minu ravi puhul on ka oht, et see ilmselt peatatakse. Need pole eluohtlikud olukorrad, aga paljudel juhtudel on. Kui sa keeldud vaktsineerimisest, on sul selleks valik, aga ole ka inimene ja ära roni sel juhul rahvarohketesse kohtadesse. Siin tulebki vahe sisse neil, kes otsustavad vaktsiini mitte teha ja vaktsiinivastastel. Ühed saavad aru, et see on nende valik, minimeerivad kontakte ja võtavad vastutuse, teised räuskavad kambas väljakul ja käivad restoranis teenindajaid sõimamas.
Mis vastureaktsioon sul tekib? Väike laps oled või täiskasvanud inimene, kes oma peaga mõtleb? Millele sul veel vastureaktsioon tekib? Hommikul tööle ikka lähed õigeks ajaks või ülemus surub? Piirkiirusest ikka pead kinni või politsei surub peale, et pead ja siis meelega ei pea?
Kordan uuesti. Ma ei käi Varro Vooglaidu lugemas. Tema mõned sõnavõtud on jooksnud minu uudisvoos ette. Seda ma märkasin ning jah, tegin kuvatõmmise, sest jäi meelde. Ilmselt elus esimest ja viimast korda käisin tema profiilil.
Samas ma ei ütle, et mul Vooglaiu kohta mingi respekt oleks, tema väljaütlemised on väga radikaalsed – ma ei saa olla naisena elusees nõus põhimõttega, et abort ja lahutamine peaksid olema keelatud.
Sa ütled, et käib surumine, et vaktsineerimata inimesed on mõrvarid. Fakt on, et 95% intensiivravil viibivatest inimestest on vaktsineerimata. On nii? Fakt on, et haiglate ülekoormuse pärast jäävad ära plaanilised protseduurid. Fakt on, et inimesed surevad selle pärast. Ma ei ütle, et vaktsineerimata inimesed on mõrvarid, aga ma ütlen seda, et plaanilised protseduurid jäävad ära vaktsineerimata inimeste pärast.
Jah, vaktsineeritud inimesed haigestuvad. Samas ma pean sulle uuesti kordama fakti, et 95% intensiivravil viibivatest inimestest on vaktsineerimata.
Jah, ühe doosiga vaktsineerimine ei ole täielik vaktsineerimine ega taga ettenähtud kaitset.
Nii, vaktsineerimata inimesed käivad ja levitavad viirust. Jõuame tagasi jälle fakti juurde, et 95% intensiivravil viibivatest inimestest on vaktsineerimata.
Haiglas enne operatsioone näiteks testitakse kõiki, ka vaktsineerituid. Mis puudutab a’la restorane ja kinosid, siis kiirtestid on täiesti kasutud ja ma arvan, et kui pandaks ühiskond lukku kõigi jaoks, oleks see majanduse surm. Kui lastaks kõik suvaliselt testimata sisse, oleks see tervishoiusüsteemi surm. Mis puudutab PCR teste, siis ma arvan, et nendega peaks olema vaba pääs igale poole, sest need tõestavad, et viirust ei ole. See jääb mulle tõesti arusaamatuks, miks selle tõendiga ei võiks minna kinno ja restorani.
Aga ma huviga kuulaksin sinu lahendust kriisile. Mis sa välja pakud? Et meedia enam ei jagaks infot koroonaviiruse leviku kohta? Et testimist enam ei toimuks ja kõik käiksid ringi vabalt? Mis siis tervishoiussüteemist saab, kuidas sa selle lahendaksid?
s
25/10/2021 — 10:47
Kulla inimene, sa paned praegu minule hoopis sõnu suhu.
Kus ma olen kordagi väitnud, et ma loen Telegrami ja maa on lame? Ma pole kordagi seda väitnud ja ma ei arva isegi, et maa on lame. Üks inimene väitis seda kunagi, nüüd on järsku kõik lamemaalased? Ma pole reaalselt ka Telegrami kordagi lugenud.
See ongi sinu ja paljude teiste viga, et kõik, kes ei lase ennast vaktsineerida = lamemaalased või EKRE valijad. Ma tean mitmeid tuttavaid, kes isegi ei toeta EKRET, aga sellest hoolimata ei soovi ennast lihtsalt vaktsineerida. Kui kaua võib seda lamemaalase juttu veel välja ajada, see on nagu niiiii ajast ja arust väljend juba.
Ma kordan, sa oled ülimalt vale inimene rääkima mingist vaktsiini kasulikkusest, kui sa ei ole just kõige tervislikuma eluviisiga inimene… sööd sa mahetoitu, kas teed trenni, väldid rämpstoitu jne jne?
Ma ei ole ka nõus kõikide Varro Vooglaiu seisukohtadega, nagu nt aborditeema, aga antud juhul tänasel päeval paraku on nii, et see mida siin peavoolumeedia poolt aina peale surutakse, on ületanud igasugused eetika ja inimlikkuse piirid. See mis reaalselt toimub, on türannia. Aga ei, kes sellega kaasa ei lähe, on mingi lamemaalane, teistest mittehooliv inimene. Praegu jätavad need kibestunud vaktsiinijumalad hoopis sõjaka mulje, kes on ennast varasemalt jube sallivateks pidanud, aga nüüd järsku on kõik pahad, kes ei soovi mingi ainega ennast süstida ja lausa karjutakse, et “surge maha ja varsti olete voolikute all.” No kus on terve mõistus?
Ma põdesin ise ka selle “surmatõve” läbi, ja iga gripp on hullem olnud.
Statistika ja numbrid ongi selline huvitav asi, millega saab oma huvide järgi mängida ja valesti esitleda.
Väga paljud on kaotanud selle jura pärast oma töö, sissetuleku, elamise jne.
Väga masendav, kuidas inimesed on üksteise vastu üles köetud, keda varem kunagi ei kottinud “ou, tegid ikka gripivaktsiini ära v?”
Ma enam ei soovi sinuga siin arutleda, ma jään 100% oma puntkidele kindlaks, ja ma tean, et on tuhandeid ja tuhandeid inimesi, kes ei soovi selle haleda tsirkusega kaasa minna.
merjeblogi
25/10/2021 — 11:48
Mahetoit on keskkonnale väga kahjulik ja ma kohe kindlasti ei osta mahetoitu. Söön ainult juhul, kui olen selle ise kasvatanud oma aias.
Minupoolest on huvitav arutada erinevaid mõttemaailmaid, aga kui sa ei soovi arutleda, siis selged pildid. Muidugi on tuhandeid inimesi, kes on vastu. Aga üldine ühiskonna vaatepunkt on ju kindel – 1 325 068 eestlast jäi 23. oktoobril koju.
s
25/10/2021 — 11:53
Just, palju inimesi jäi koju. Aga vaktsineeritud on ju ainult pooled. Ülejäänud pooltel on mõistus peas.
merjeblogi
25/10/2021 — 15:09
Mitte palju, vaid enamus.
Mis mõttes sa nüüd ütled, et vaktsineeritud inimestel pole mõistus peas? Miks ei ole? Ise ütled, et vaktsiinivastaseid sõimatakse, nüüd ise nii inetult ütled. Ma siin sinu arvates sajandi süüdistaja, aga ma pole küll öelnud, et need, kes pole end vaktsineerinud, neil pole mõistust peas 😀
Maarja S
27/10/2021 — 23:37
“Mahetoit on keskkonnale väga kahjulik.”
Kas saaksid seda väidet/arvamust põhjendada?
merjeblogi
28/10/2021 — 14:57
Mahetoidu kasvatamiseks kulub rohkem maad, seega võetakse maha rohkem metsi.
Maarja S
30/10/2021 — 21:48
* Tegelikult pole maakasutuse või selle sihtotstarbe muutmine päris nii lihtne, et võetakse mets maha ja ongi põld valmis. Eriti kaitsealuse metsa puhul.
* Mahetoidu toiteväärtus on oluliselt suurem, mistõttu on tarbitavad kogused väiksemad.
* Mahepõllumajandus säilitab mulla elurikkust ning suurendab selle viljakust keskkonnahoidlikul viisil.
Jne jne jne
Minu meelest natuke rutakas ja pealiskaudne järeldus Sinu poolt.. 🙂
merjeblogi
31/10/2021 — 10:01
Okei. Mul on mõned küsimused. Kui suur hulk inimesi läheb üle täielikult mahetoidule, kus seda mahetoitu saaks kasvatada, kui mahetoitu kasvatades on saak hulga väiksem? Lisaks oleks toit meeletult kallis ja kas üldse jõuaks kogu inimkonda ära toita või tekiks toidudefitsiit?
Ma pole tähele pannud, et sööks koguseliselt mahetoitu vähem. Pean silmas, et kui ma näiteks kasvatan kapsaid oma aiamaal, siis ma söön sama koguse, mis ma sööks poest ostetud mitte-mahekapsaid.
K
25/10/2021 — 20:50
Ma ikka mõtlen, et kui heal arvamusel peab inimene endast olema, et julgeda pidada end arstidest ja teadlastest targemaks, s.t inimestest, kes on kogu oma elu pühendanud inimkonna kui terviku aitamisele juba ammu enne koroona tulekut. Kuidas see võimalik on, et kangelasi nähakse pigem teemasse mittepuutuva hariduse ja vilumusega aga karismaatilistes tegelastes, kes kodus paar kuud “põhjalikku uurimistööd” teinud on, olles tegelikult läbi mälunud ja tõe sildi all välja sülitanud neid ühtesid ja samu nullväärtusega allikaid – uurimusi, mis kirjutatud fiktsionaalsete arstide ja teadlaste poolt ja läbi viidud asutustes, mida pole olemas. Kuidas see võimalik on, et keegi veel praeguses kriitilises olukorras, poolteist aastat pärast pandeemia algust, pole endiselt nullist edasi arenenud. Tahaks karjuda ja nutta ja mitte sellises maailmas osaleda, kus inimestel on ilmselgelt vaja, et sureks piisavalt palju nende enda lähedasi, et lõpuks asja täit tõsidust mõistma hakata.
Sa näed ja ei mürista.
Samas ma ise ka ei viitsiks enam müristada sellise jama peale.
Laura
05/11/2021 — 11:03
See on küll nüüd suur eksitus, et mahedalt kasvatatud toit põhjustab keskkonnakahju ja/või jätab meid nälga. Toidutootmise keskkonnamõjude ja keskkonnasõbralike toiduvalikute kohta tasub uurida nt toidufoor.ee lehelt. Mis puudutab toidu koguseid globaalselt, siis enne näljahirmu küüsi sattumist soovitan järele vaadata, millised hiigelkogused praegu toodetavast toidust heaoluriikides igapäevaselt prügimäele lihtsalt visatakse, sh Eestis. SEI Tallinn teeb regulaarselt selleteemalisi uuringuid. Lisaks, monokultuurne põllundus, millel intensiivkasvatamine põhineb, on puhas raiskamine. Loodan küll, et Su vaade mahedale muutub, sest mõju tervisele, rääkimata mõjust keskkonnale, on sel hoopis parem! See tekitab õudu lihtsalt, kui satuvad ette numbrid, mis kajastavad põllumajandusmürkide jääkide kogust meie tavatoidus…
merjeblogi
05/11/2021 — 13:27
Aitäh sulle põhjaliku kommentaari eest 🙂
Tustik
05/11/2021 — 20:30
“Jah, ühe doosiga vaktsineerimine ei ole täielik vaktsineerimine ega taga ettenähtud kaitset.“
Tõesti ei taga- aga, kui enne teise doosi saamist juhtud haigestuma?
merjeblogi
08/11/2021 — 06:06
Siis üks doos kaitseb sind vähemal määral kui kaks doosi oleks kaitsenud.