MER

“Troonil oskab iga teine istuda, aga mängida kojanarri, selleks on aru vaja" - Anton Hansen Tammsaare

Puhkus Rakvere Aqva Spas

Ma tegelikult tahtsin juba ammu kirjutada Rakveres käigust, aga kuna mu blogimisega on lood nagu on ja see oli juba juulis, tundus praegu sügisel juba täitsa imelik sellest kirjutada, ega hästi mäleta enam ka. Täna aga kargas Instas ette, et üks blogijanna küsis, kas keegi on Aqvas käinud ja kuidas oli ja milline tuba valida ja… siis mõtlesin, et tasuks ehk siiski meenutada, kuidas see puhkus läks. Läbipaistvuse huvides ütlen, et see pole sponsoreeritud postitus ja maksime kõik ise.

Valisime me Rakvere sellepärast, et sealt on väga lihtne rongiga tagasi tulla. Nimelt käisime me neljakesi – mina, mu abikaasa, Carmen ja tema poiss-sõber. Meil abikaasaga oli puhkus, aga noored pidid teisel päeval rongiga linna tagasi sõitma, sest neil oli asjaajamisi. Esialgne plaan oli Võru, aga kuna sealt oleks olnud paras piin bussiga tagasi sõita, läksimegi Rakverre. Ma olen seal ka varem korra käinud, seega teadsin, et ilmselt jään rahule.

Tubadest

Noortele me võtsime standardklassi toa. Ma olen oma põhimõtetelt selline vaese mehe Gordon Ramsay, et lapsed saavad alati kõige tavalisema toa. Gordon Ramsay lendab alati äriklassis ja tema lapsed turistiklassis, et nad saaksid aru, et raha ei kasva puu otsas.

Aqva Spa standardklassi tuba on täitsa tavaline väike hotellituba.

Suvel pean ütlema, et tegu oli üsnagi umbse valikuga, sest rõdu seal ei olnud ja ega õhk eriti ringi liikunud, aga üheks ööks täiesti okei valik, kui pole väga palju plaanis toas olla, vaid spaas või kuskil väljas.

Meie ise võtsime XL toa. Ma olen olnud ka Superior toas eelmine kord, aga ausalt öeldes ma ei näe väga suurt vahet, ainult et Superior on suurem, aga oma kvaliteedilt sama. Kuna oli suvine aeg, oli meile tähtis, et oleks rõdu, kus saaks mõnusalt õhtul istuda koos.

Kallimates hinnaklassides tubades ma pole olnud – kõige kallim Caesari sviit maksab alates 695 eurot öö ja mul on üldse selle spaa koha sellised kahetised tunded – kas see on stiilne või veits tacky, nii et ma pole ka kindel, kas oleksin valmis sviitide eest maksma niimoodi esmamulje järgi.

Pilt:www.aqvahotels.ee
No ma ei tea – kahetised tunded – on seda raha väärt või tacky?

Hoolitsustest

Ma olen eelmine kord külastanud mitmeid hoolitsusi Aqvas ja mida ma julgen täiega soovitada, on Rasulbad. See on nii Araabia vibe‘iga ja huvitav kogemus, et tasub täiega proovimist. Lisaks veel üks soodsamaid hoolitsusi.

Pilt: www.aqvahotels.ee/

Massaažid on ka tasemel ja massöörideks on Aasia tädikesed, nii et sa tead, et asi on tõsine.

Seekord käis massaažis ainult mu mees. Me Carmeniga käisime üldse ühes lähedalasuvas Rakvere ilusalongis – ma lasin teha juuksehoolduse ja pediküüri, Carmen näohoolduse. Tööl oli veel praktikant, nii et arve oli nii väike, et lausa imelik oli maksta seda. Rakveres paistavad ilusalongide hinnad märksa soodsamad kui Tallinnas ja jäime rahule ka.

Ma massažist väga ei hooli, ma ausalt öeldes pigem eelistaks, kui ma juba aja maha võtan, käia juuksuris vms.

Söök

Aqvas on kaks söögikohta – Parqali resto ja sohvabaar Fresco.

Eelmine kord ma käisin õhtustamas Parqalis, aga ausalt öeldes mulle ei jäänud sellest erilist mälestust. Aga ärge laske end sellest heidutada, sest mulle ongi lihtsalt väga raske toiduga muljet avaldada – me ise teeme megatihti süüa ja ma võin ühe käe sõrmedel üles loetleda korrad, kus on tõesti väga eriline toit olnud kuskil.

Sedapuhku, kuna meil oli rõdu, otsustasime, et võtame hoopis Frescost õhtuti sushit. Hea, mugav ja lähedal.

Aga vabalt minge kuskile mujale ka – lähedal on mitmeid söögikohti või muidu kohti, kus õhtul istuda.

Spaaosa

Ma ütlen ausalt, et mulle hotelliosa väga meeldib, aga spaa mitte niiväga. Tähendab, see on ideaalne koht, kus perega olla, aga paarina… mitte niiväga. Ma eelistan vaiksemaid kohti, kus natuke supelda, saunatada ja nautida rahu ja vaikust. Seal aga oli möllu rohkem kui rubla eest, nii et niimoodi laste-noortega käia väga tore.

Kuigi suvel oli väga mõnus välibassein.

Kokkuvõtteks

Meile Rakvere Aqva Spas väga meeldis. Plaanisime alguses jääda kaheks ööks, aga olime hoopis kolm. Kuidagi tekkis viimasel päeval tunne, et ei taha koju minna ja uurisime, et kas tuba oleks vaba veel üheks ööks. Siit ka nipp teile – kui teete kliendikaardi, saate ööbimise palju odavamalt. Oleks seda kohe teadnud, oleks märksa soodsamalt läbi saanud.

Kuigi ma pean tunnistama, et ma ei maganud need kolm ööd vist silmatäitki, vähkresin terved ööd. Voodi oli väga mugav ja kõik eeldused nagu olid, aga…