Kui mina olin veel noor ja värske nagu kevadine tuuleiil ja ostsin oma esimesi kosmeetikaasju, aga rahakotis puhus veel samasugune tuuleiil, oli minu esimene unistuste kosmeetikabränd just YSL. Nii sai asjaliku näoga Kaubamajas või laeval vaatamas käidud ja mõeldud, kui mul kunagi oleks kogu kosmeetika YSL, siis ma oleks girl boss.
See eriline aura YSL-i ümbert pole minu jaoks kuskile kadunud ja mulle endiselt meeldivad nende tooted. Mingiaeg ma sain kingituseks Black Opiumi lõhna ja kotikeses oli väike tester ka. Mul on kombeks testreid alles hoida, sest ma kujutan ette, et ma lähen kuskile spaasse või reisile ja siis ma ei viitsi suurt pudelit kaasa vedada ja võtan testreid, aga seda ei juhtu kunagi ja nii on mul terve korvitäis igasuguseid testreid.
Ükspäev sai mul kuidagi kõrini praegustest lõhnadest ja kätte sattus pisike tester. YSL Libre. Nii kui ma selle endale peale piserdasin, ma olin nagu… ma pean selle ostma, see on reaalselt parim lõhn, mis siin maailmas kunagi loodud on. Kuidas ma seda varem ei teadnud? Kus ma elanud olen?
Õnneks on mul selline tore koostööpartner nagu parfumeeria.com, kust ma olengi oma kõik viimased parfüümid kas saanud või ise ostnud. Esimene parfüümiostmise reegel on, et ära osta parfüümi poest – netist tellides on sama asi palju-palju soodsam.
Aga see lõhn – see on reaalselt parim. Ja see pudel on nii YSL. See viib mu mõtetes kohe tagasi aega, kus YSL tundus nii eriline ja kättesaamatu. Mul pole kunagi seni olnud “signatuurparfüümi”, sest ma olen eelistanud vaheldust, aga ma arvan, et see on küll lõhn, mida ma tahaks alati oma riiulil hoida.
*Postitus valmis koostöös parfumeeria.com-iga
Kristi
11/11/2021 — 21:50
YSL “Elle” sai mu jaoks juba aastaid tagasi asendamatuks, kui Dior tegi otsuse “Midnight Poisoni” tootmine lõpetada (praegu saabki seda ainult Ebayst ja tingimusel et oled rõõmuga nõus vahetama 400-500 EURi ühe pudelikese vastu. Salamisi ikka unistan, kuidas investeerimine lõpuks piisavalt mahlaseid vilju kandma hakkab, et saaksin nad kõik endale soetada ja siis terve maailma selle järele lõhnama panna. Niikaua meenutan “Elle”-i abil seda müstilist öösinist üdini naiselikku pimedust ja vaatan Youtube’ist reklaami ning unistan Eva Green’iga kohtumisest, sest olen veendunud et ta on selle lõhna kehastumus inimesena.
https://www.youtube.com/watch?v=5lzfTW0z1HU – !!!!
YSL “Elle” on ka tegelikult pikka aega poelettidelt kadunud olnud – peaks ilmselt järgmine kord ühe pudeli asemel kõik netipoodide viimased laovarud endale soetama, sest mine tea.
merjeblogi
18/11/2021 — 06:47
Oh, ma seda vist polegi nuusutanud või ei tule meelde. Kui kuskil ette satub, nuusin 😉
R.
20/11/2021 — 15:47
Tere!
Tellisin ka sinu jutu peale parfümeeria.com lehelt lõhna ja pole sellest siiamaani miskit enam kuulnud, saadetise kood ei anna ka midagi. Tahtsingi lihtsalt kindluse mõttes küsida, et on ju ikka ok pood? 😀
merjeblogi
21/11/2021 — 08:10
Mina olen mitu korda tellinud ja alati kätte saanud. Kas oled proovinud neile kirjutada: info@parfumeeria.com?
R.
25/11/2021 — 07:13
Kirjutasin neile jaa aga ei oskagi midagi nüüd arvata. Vastasid mulle, et minu tellitud 30ml lõhna ei ole laos ( e-poes näitab, et on ja tarne 3-7 päeva) ja peavad selle asendama 50ml lõhnaga ( mida e-poes näitab, et on hetkel otsas). Lubasid paar päeva veel pealaost oodata aga tellimuse tegemise hetkest möödas juba 11 päeva ja ei ole mu pakki kuskil :/
merjeblogi
25/11/2021 — 08:57
õhh, see on küll jama. loodan, et saad ikka väga varsti lõhna kätte, ma ise oleks väga pahane 😀
Jaana
04/05/2022 — 11:57
Tere! Olen samuti tellinud endale lõhna parfumeeria.com e-poest ja tänaseks on juba möödas 10 päeva kui selle pakki tellisin. Olen proovinud neile e-maili saata ja korduvalt helistada kuid ei midagi? Merje, kas olete ikka kindel et see usaldusväärne e-pood?
merjeblogi
04/05/2022 — 14:15
See on ikka sigadus küll. :/ Pöördu tarbijakaitsesse kindlasti, kui sa oma pakki kätte ei saa. Loodetavasti laheneb.
Parfumeeria.com
10/05/2022 — 22:06
Parfumeeria.com on 10 aastat turul olnud ja selle aja jooksul vastame me alati absoluutslet kõikidele kirjadele. Kuigi see alati ei pruugi olla samal päeval ,siis hea tava on firmades vastata kuni 3 tööpäeva jooksul, siis meie seda tava kindlasti kasutame 30% ulatuses ja vastame ühe tööpäeva jooksul või vahel ka samal minutil. Tunneme,et siin nüüd tehakse meile haiget, kahju ,et me seda nii hilja märkame ja anonüümsed kirjutajad võivad niimoodi laimu levitada.
Kliendid võiks tõesti meile kirjutada, sest ilmselt pole nad seda teinud muidu oleksid ka vastuse saanud. Või kirjtuasid ja ei saandu vastust 4 minuti jooksul
Klientidel palun pöörata tähelepanu toodete kõrvla olevale infole:
1-3 tööpäeva
3-5 tööpäeva
4-7 tööpäeva
Hetkel laost otsas.
Neli kategooriat meie valikus on hetkel ainult ja rõhk ka sõnale tööpäeva.
Väga kurb lugeda laimu töö eest mida me teeme hingega.
Me ei ütle, et meie kauplemise juures ei ole vahel probleeme tulnud, kui kaup ei jõua pealaost õigeks ajaks. Ikka juhtub. 23 000 tellimuse juures peabki juhtuma, muidu oleks liigagi hea kõik ja see ei ole edasi arendamisele hea. Alati peab olema võimalus midagi paremaks muuta, see on stiimul.
Me sooviks väga klientide kontakti saada ja siia lahti seletada, mitu minutit või päeva läks mõne kirjale vastamisega.
Salastatud laimu võime me kõik levitada ükskõik mis poe kohta.
Kurb, et nii tehakse.
Lugupidamisega
Parfumeeria.com
meeskond