Mina: Piirangud on meie kõigi jaoks vajalikud, et viirus ei leviks ja me kõik kodanikena peaksime neist kinni pidama, et üheskoos kriisist välja tulla.
Also mina: N*** nad need ehituspoed kinni pidid panema? Mida v***?! Mul on remont pooleli! Kust p**** ma peaksin parketi ostma??
K-rautaga on mul seni olnud love-hate relationship. Ma tulen alati sealt maruvihasena ja vannun käsi südamel, et ena犀利士
m sinna ei lähe kunagi, aga samas on seal mõned asjad tõesti soodsamad. Neil on näiteks täiesti idiootne süsteem, et kui sa drive-in‘ist ostad, pead paluma töötajal endale kirjutada arve ja seda sees maksma. Esiteks sa pead ringi jooksma mööda drive-in ala ja otsima mõnda töötajat, keda ei ole seal reaalselt mitte kunagi, siis jätma oma auto kuskile keset teed ja palvetama, et sa kellelegi ette ei jää ja sees järjekorras seisma. Nii et ajaliselt läheb see väike rahaline sääst palju rohkem maksma, kui Bauhausis normaalselt asjad peale visata, väljasõidu juures kassas maksta ja ära minna rahulikult.
Viimati ostis mul abikaasa pelleteid K-rauta drive-in‘ist. Ladus auto pelletikotte täis, ajas 15 minutit teenindajaid taga, läks sisse maksma ja selgus, et soodushind, mis sildil on, ei kehti tänasest enam, soodushind kehtib veel teistele pelletitele. Ehk mine ja lao mitukümmend kotti pelleteid autost maha ja lao teised peale, aja uuesti teenindajat taga ja mine uuesti sisse maksma lootuses, et vahepeal pole soodushind maha võetud. Või osta need, mis sul juba autos on, täishinnaga. Sorry noh.
Igatahes ma tegin suure vea ja tellisin parketi K-rautast. Kodulehel on kirjas: Kaubad komplekteeritakse 3 tunni jooksul (kaupluse lahtioleku ajal) tellimuse lõplikust vormistamisest.
Helistasin neile kuskil 4 tundi pärast tellimust, et mulle pole sõnum veel tulnud. Vastati, et ahjaa, neil tegi IT-mees vea ja pani kodulehele valeinfo, et tegelt ei saa 3 tunni jooksul kätte, vaid alles esmaspäeval. Tegelt ka? Aga kui ma tahan, ma võin kohale minna, võibolla ikka saan.
Eks ma siis täna pärastlõunal läksin, sest ma ei saa esmaspäevani oodata ja kui ma oleks teadnud, et seda 3 tunni jooksul ei saa, poleks ma üldse sealt tellinudki, vaid kohe Bauhausist.
Läksin siis kenasti teenindaja juurde oma tellimuse numbriga, tema ütleb, et mu tellimus ei ole komplekteeritud. Ma siis selgitasin rahulikult, et teil on kodulehel kirjas, et tellimused komplekteeritakse 3 tunni jooksul, praeguseks on möödas 24 tundi ja ma sõitsin siia tund aega, mul remondimees, kellele ma maksan tunnihinda, ootab parketti ja see paneb mu väga täbarasse olukorda.
Ja tema ütles irvel näoga: “See pole minu probleem!”
Nagu… ärge saage valesti aru, ma pole see inimene, kes elaks oma viha teenindajate peale välja, kui keegi kuskil kõrgemal korraldab asju valesti ja teenindajad jäävad tulejoonele. Ma ei salli seda, kui inimesed hakkavad teenindaja peale karjuma vms, sest see ei ole tegelikult teenindaja süü, aga see teenindaja oli konkreetne m***.
Ma siis ütlesin, et heakene küll. Palun tagastage siis makstud raha, ma ostan teisest poest endale parketi, sest mul on seda vaja täna. Ta ütles, et ta pole komplekteerija ja et ma helistaks esmaspäeval klienditeenindusse.
Ma vastu, et kuidas nii saab – ma ostsin parketi teadmisega, et saan selle kätte 3 tunni jooksul, järgmisel päeval seda ei ole ja raha ma ka tagasi ei saa, et ma peaks siis topelt ostma ja siis ootama, millal nad tagasi kannavad?
Ja tema vastus: “See pole minu probleem!”
Nii et pole tema probleem. Heakene küll.
Eks ma siis tellisin uue parketi Bauhausist, mida ma pean ootama ja uuesti linna järele sõitma. Lõppeks oli veel kogu tee täis neid idioote, kes protesti märgiks kogu tee ummistasid. Aitäh teile.
Ma kirjalikult vannun, et ma ei lähe oma elus mitte kunagi enam K-rautasse. Never. Pool päeva kulus selle sita peale.
Edit: käisin nüüd Bauhausis parketi järel. 2,5 tundi pärast tellimust tuli sõnum, et kaup on komplekteeritud. Sõidad rahulikult parklasse, saadad sõnumi, kus sa seisad, onuke tuleb paneb ise kauba pagassi ja sõidad minema. Nagu mingi mugavusteenus.
Nell
20/03/2021 — 14:35
Selle “Pole minu probleem” peale tahaks pigem teada, et mis ettevõttelt nad oma klienditeeninguse koolitusi tellivad. Tundub, et motiveeritud seltskond… 🙂
merjeblogi
20/03/2021 — 17:18
Vaevalt nad üldse mingit klienditeeninduse koolitust saanud on…
RK
20/03/2021 — 15:10
Appi! Lugesin seda ja läksin ka närvi. Mul polnud küll täpselt sama olukord, aga olen samamoodi varem käsi südamel vandunud, et ma ei lähe enam K-Rautasse ja ei osta sealt midagi, sest jäi tunne, et mind kui klienti pole neile vaja. Kui ma loen Sinu kirjutist, siis tundub, et kala mädaneb peast ja kuskilt on alguse saanud kogu ettevõttes vohav ülbus klientide suhtes.
Ostsin eelmisel kevadel liigutatava konditsioneeri, sest mul oli vaja midagi, mis suvel mu korterit aitaks jahutada, mitte lihtsalt ei puhuks õhku ringi. Valisin siis ühe K-Rautast välja, sest tundus mulle sobima ja tellisin koju – ei olnud ka otseselt odav toode, ca 300 euri. Jõudis mulle siis kohale ja hakkasin tutvuma, et mis ma tegema pean, et seda tööle panna. Kuid üllatus-üllatus, kasutusjuhend oli olemas ainult vene keeles ja vist ka leedu keeles… ning ilma kasutusjuhendita ma ei tahtnud asja kokku panna, sest see ei tundunud päris nii lihtne, et lükka lihtsalt pistikusse. Helistasin siis klienditeenindusse, arvates, et kogemata viga ja pole kaasas. Sealt öeldi mulle, et “aa, sellel tootel polegi eestikeelset juhendit kaasas”. Uurisin, et kuidas nii olla saab, sest tegelikult ju seaduse järgi peab olema. Ei osatud vastata. Küsisin, et kas siis on vähemalt inglise keelset, et sellest saan ma aru. Ei, pakuti välja, et saadavad mulle meiliteel järele. Küsisin, et kaua see aega võtab – “ei tea!”. Uurisin, et kas suurusjärgus 2 tundi, 2 päeva või 2 nädalat – pigem 2 nädalat. Selleks ajaks mul juba kergelt veri kees. Oletame, et 2 nädala pärast saan tõlke ja siis selgub, et tegelikult toode mulle ei sobigi – siis on 2 nädalat täis ja ma ei saa ju kaupa enam tagastada. Midagi tarka mulle selle peale ei öeldud. Ainus lahendus, mida ülbelt pakuti oli, see et ma siis kauba tagastaks. See tundus mulle nii ajuvaba, et kõnest rohkem midagi ei saanudki. Kirjutasin veel e-kirjana ka selle klienditeenindusse ja sealt tuli sama vastus, et 2 nädalat, sest peavad tõlke päringu tegema Leetu ja võin kauba tagastada. Paar tundi hiljem tuli isegi mulle suurejooneline tõlge, mis oli lihtsalt google translate ja kohati ikka väga raske mõista. Lõpuks tegin siis lihtsalt google translate kaamera tõlke abil ära ja sain korda. Poleks mul seda väga vaja olnud, siis oleksin tagasi ka saatnud, aga häda ajab härja kaevu.
Igatahes teavitasin sellest tarbijakaitset ka, nad vist isegi tegelesid. Aga üleüldine tunne jäi, et äril läheb nii hästi, et kliendid pole olulised. Rohkem ma neile väga oma raha anda ei tahagi, püüan vältida.
merjeblogi
20/03/2021 — 17:21
Siit joonistubki välja lihtsalt ükskõiksus. Neil savi klientidest, tundub.
Anett
20/03/2021 — 17:08
Mu mehel oli samasugune juhus Lasnamäe Bauhausis, lihtsalt unustasid tellimuse komplekteerida, läksime kohale, kaupa ei saa. Saatsid hiljem meili, et toodet pole neil laos, maksid raha tagasi. Rocca kauplusega sujus kõik laitmatult, sama toode muide, ma ei tea mis moodi nad koostööd teevad või ei tee. Mulle on jäänud mulje, et teenida tahavad kõik, aga organisatoorne pool jätab soovida. Samas mõistan piirangute vajadust ja üritan üle elada.
merjeblogi
20/03/2021 — 17:23
Täiesti arusaadav, et piirangud tabasid ootamatult ja on raske mingit süsteemi kohe käima lükata. Aga vähemalt võiks ju selgitada vms, mitte öelda, et pole minu probleem 😀
K
20/03/2021 — 21:16
Töötan ise K-Rautas, küll mitte Tallinnas, aga kinnitan, et tõepoolest on praegusel ajal pealinna kaupluste tellimuste komplekteerimistel VÄGA VÄGA pikk järjekord ja raamatupidajad, kes raha tagastavad, töötavad E-R.
Soodustuse kohalt tean öelda, et kui kassasse jõudes selgub, et soodsama hinna kampaania ei kehti enam, siis kliendina on sul õigus sellel hetkel osta toode letis nähtud hinnaga. Kui aga oled ise hinda valesti vaadanud, see ei kehti. Põhjus miks meil on hinnad vahetamata – meil on sadu (liialdamata) hinnamuutusi nädalas 2x. Neid silte prindivad, lõikavad, leiavad üles (mitmest kohast) ja vahetavad töötajad, kes peavad samal ajal ka kliente teenindama ja kaubaga tegelema. Tahes tahtmata jäävad ülesanded tihti poolikuks.
See kala mädaneb peast.. Leedu peast..
merjeblogi
21/03/2021 — 12:44
Täiesti arusaadav, et ülekoormus jne, aga siis võikski ju nii selgitada, mitte öelda, et pole tema probleem 😀
Häly
21/03/2021 — 07:37
Appi tead selle klienditeenindajaga tuli mul mõne kuu tagune Prisma juhtum meelde. Sama moodi olen teeninudses töötanud ja ei ole okei oma viha teenidajate peale välja elada, aga see oli ka too hetk wow moment. Ütleme nii et teenindaja elas oma viha pigem minu peale välja 🤷♀️
Käisime sushit ostmas ja läksin iseteenindusse, aga sojal ei olnud mingeid triipkoode peal ja siis uurisin, et kas need tulevad tasuta kaasa või mismoodi ma need läbi lasen. Vastuseks sain ülbelt, mina ei tea, sushi ju nii kallis ja ainult rikaste inimeste toit. Mina küll seda lubada ei saa. Ja turtsus ja turtsus seal. Võtsin siis oma sojakastmed ja tasuta ja maksin sushi eest ära. Ja siis ma olin küll korra nagu wtf see just oli? Ja tükiks ajaks jäin veel mõtlema, et see, et sina oma töö ja palgaga rahul ei ole, ei tähenda, et ma oma hullu vaevaga teenitud raha suhi peale kulutada ei või. Võtsime sushi elukaaslase sünnipäeva tähistamkseks ehk eriti kena lõpp sünnipäeva õhtule ei pannud.
merjeblogi
21/03/2021 — 12:44
Issand, täiega nõme. Mul oli meelde juhtum, kus me ostsisime rotimürki ja küsisime kassas, et kas see mõjub hiirtele ka ikka, et meil on hiired. Teenindaja ütles: ma ei tea, mul pole hiiri 😀 😀
Ttt
27/03/2021 — 15:22
Tegemist on kaalutootega, ehk siis väljusid tasumata tootega. Annab selle peale muidugi tulla, et poes on midagi tasuta …
Kass
22/03/2021 — 15:14
Mulle meeldib, kuidas K-Rauta reklaami mulle selle postituse lugemise vahele viskab 🙂
Ma kohe klikkisin sinna, saad vähemalt midagi oma kannatuste eest.
Ma jätsin kunagi K-Rautast keerulise drive in’i süsteemist grillahju ostmata. Teenindaja oli kena, aga keset kuuma suvepäeva edasi-tagasi vantsida lootuses, et soodushind äkki ikka kehtib… Mkmk, pigem mitte.
merjeblogi
22/03/2021 — 15:25
heheh, ka halb reklaam on reklaam
aitäh kliki eest 🙂
Juta
18/04/2021 — 12:50
See k-rauta on saatanast. Kurb näha, et kahe aastaga pole seal mitte midagi muutunud. Kui me oma korterit renoveerisime, siis oli meil palju käimist k-rautas ja korduvalt oli seal probleeme just teenindajatega ja nende suhtumisega. Kirjutasin ka tagasiside neile ja lubati teha koolitus, aga no nagu ma aru saan jäi see tegemata… Bauhausist tellides saime meie oma toote kätte 3 päeva hiljem…… Kirjutasime ja käisime koha peal, aga ei tulnud seal mingit normaalset selgitust, miks 3h hiljem ega ka järgmine päev ei olnud toodet olemas..