web analytics

10 kommentaari

  1. uudistaja
    7. september 2018 @ 08:18

    Huvitav, kes selle kirjatüki eest maksis?

    Reply

    • merjeblogi
      7. september 2018 @ 12:19

      Jevgeni Ossinovski loomulikult

      Reply

  2. P M
    7. september 2018 @ 11:27

    “Mul on iga minut arvel. Mul pole aega oodata 15 minutit menüüd, 15 minutit veel tellimuse võtmist, 15 minutit oma klaasi, 15 minutit arvet. Ma pean minema koju – kass vajab söötmist ja vannitamist. No mida asja!” Kuule iga minut arvel, mine käi ja tee suu lahti kui sul iga minut arvel on…

    Reply

    • merjeblogi
      7. september 2018 @ 12:20

      Kuule, valikuline lugemine, ma käisin kaks korda leti ääres oma suud lahti tegemas.

      Reply

  3. Kerli
    7. september 2018 @ 13:19

    Mul on Radissoni katuse kokteilibaariga TÄPSELT sama kogemus nagu sul Wabaduses. Lõpuks ajas naerma aga janu oli ikka ju………

    Reply

  4. Mir.
    7. september 2018 @ 22:10

    Muidu olin su jutuga nõus, aga kui mainisid 15min (ei tea, kas kujundlikult või mitte), siis selle kohta ma arvan, et 15 min teenindaja tähelepanu oodata on täitsa okei. Kaaskliendina torkab küll mõnikord silma, kuidas mõni inimene on nii kannatamatu, et jube. Juba väikese hetke pärast minnakse nipsakalt oma õiguseid nõudma vms. Kiirtoidukohad on mujal, minge sinna, kes tahavad kohe-kohe tellida ja kihku-kähku süüa saada. 😀 Mõnikord muidugi on ilmselge teenindaja hoolimatus käigus.

    Reply

    • merjeblogi
      8. september 2018 @ 07:56

      minu arvates on 15 minutit ilmselge liig. ma ei tea, miks sa siia kiirtoidukohad sisse tood, just kiirtoidukohtades peab leti ääres 15 mintsa seisma, normaalses kohas seda nagu ei eeldaks.
      parimates restoranides ei pea küll istuma, passima ja ootama nagu loll. teenindaja pöörab sulle pidevalt tähelepanu. kui klaas tühjaks saab, valab juurde ja on alati olemas, kui midagi vajad, mitte ei pea kätega vehkima, et tähelepanu saada ja teda otsima minema. ja reeglina tuuakse joogid kohe, toitu peab jah ootama ja arvet. tullakse ja küsitakse, kas soovite midagi juua, kuni sa veel toite valid.
      ok, wabadus pole just mingi peen resto, aga leti ääres ma nägin, et teenindajatel on täielik ülevaade õueterrassist ja see, et ei näe, on ilmselge enda hoolimatus.

      Reply

  5. Nimetu
    8. september 2018 @ 10:17

    Minul ka samalaadseid kogemusi Tallinnas ja mõnikord ajab täitsa naerma (mõnikord ka kiruma, olenevalt sellest kui kiire on). 15 minutit ainuüksi menüüd oodata on ikka liig. Menüü peaks tooma kohe. Samuti peaks kliendile tagasisidet andma, et sa teda märkad. Isegi kui söögikoht on puupüsti täis ja lähebki natuke kauem – ole inimene ja ütle, et jah, ma märkasin teid ja mul läheb paar minutit aega. Siis ma vähemalt tean, et teenindaja on mind näinud ja plaanib minu juurde jõuda. Endal on ka seda lolli tunnet olnud, et üritad teenindajaga silmsidet luua, vehkida jms ja tüüp lihtsalt vaatab sinust läbi. Ole siis hiromant ja nuputa, kas ta nägi ja kohe tuleb või ei pannud tähele ja peaks ikka proovima eelmise kliendi jäetud tšekki süüdata ning suitsuga sõnumeid saatma asuda.
    Seda kogemust, et arvet tuleb nagu hingeõnnistust oodata, on mul ka korduvalt olnud. Menüü tuuakse, tellimus võetakse, saad toidud kätte – ja kõik. Kui peaks tahtma midagi juurde tellida või arvet saada, siis võid 15 minutit edukalt pantomiimi edastada teenindaja suunas ja kasvõi pea peal seista – ei miskit.
    Suvisel ajal on see kohati ilmselt tingitud kogenematute koolilaste töölevõtmisest, aga see siiski ei vabanda.

    Reply

  6. kass
    12. september 2018 @ 17:55

    On küll selline asi!!! Ma kusjuures Hispaanias just olen kogenud kiiret ja hoolivat teenindust. Tallinna Kesklinn on ikka täitsa slow-mo, ei saagi aru, kas see on mingi külge õpetatud “müüginipp”, et lastakse õnnetutel ohmudel istuda…ja istuda…ja istuda. Ja siis tuuakse menüüüüü!!! Aga mul ajab selline asi küll kiirelt selles kohas käimise isu ära, kus nii tehakse. Nüüd on strateegia selline, et kui tahad kusagil normaalselt istuda, süüa, juua ja juttu rääkida, mitte 30min tühja laua taga menüüd oodata, siis ma esimese asjana lähen kenasti naeratades teenindaja juurde, et me nüüd istume siin, samuti on tark kohe ka selge ja kõlava häälega küsida, et kas teil on lauateenindus. Ja siis kui selle peale mingit elu ja liikumist ei toimu, tuleb minna järgmisse kohta. Võite arvata, et no mis, sedasi otse küsides ju ei ole võimalik, et teenindaja ei märka sind aga kohe toon näite elust enesest, sellel laupäeval jalutasin paha aimamata R14 terrassile. Ettekandjaneiule vaatasin otsa, naeratasin ja küsisin, et kas võib siia välja istuda jne. Ja ta reaalselt vaatas MÖÖDA ja lihtsalt pööras selja ja läks minema 😀 😀 😀 See oli küll müstika. Aga teised teenindajad olid seal väga normaalsed.

    Reply

  7. Sex machine
    16. september 2018 @ 19:29

    Tahad eriti halba teenindust, mine Rae Meiereisse.

    Reply

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga