web analytics

14 kommentaari

  1. Birgit
    12. juuni 2018 @ 12:05

    Ma loen vahel Malluka blogi ja eile vaatasin seda saadet järgi ning suutsin seda vaadata vist 10 minutit ning tundus et totaalne ajaraisk. Ma ei saanud aru mis selle mõte on.

    Reply

    • merjeblogi
      12. juuni 2018 @ 12:08

      mulle tundub, et selle ainus mõte on reklaami müüa 😀

      Reply

  2. Rrrrr
    12. juuni 2018 @ 12:25

    Mina olen väga kaua aegne Malluka jälgija. Ning nüüd telekast teist osa vaadates ei saanud absull aru et midagi meelega/kogemata reklaamitakse. Muidugi ma olen tavainimene kah aga see saade ju ongi mõeldud tavalistele inimestele, teie blogijad ju saate muidugi aru igast väiksemast turundamisest.

    Reply

    • naaber
      12. juuni 2018 @ 16:13

      Selleks ei pea küll blogija olema, et märgata, kuidas nad eelmises osas veetsid pool saadet Maximas, et omale peo jaoks mõttetut nänni saada ja seekord samamoodi pool saadet Maximas, et “matka” jaoks asju saada. Põhimõtteliselt on siiamaani kogu saade üles ehitatud selle peale, et vaadake, mida kõike Maxima hüpermarketist leiab.

      Reply

  3. Ann
    12. juuni 2018 @ 12:48

    Malluka blogi loen ja vaatasin huvipärast ka saadet. Sisu ei olnud, oli vaid mõte, et tarbime ülevõlli ja toodame palju prügi. Reporter on ka juba nädala jagu olnud täiesti saast.

    Reply

  4. Saira
    12. juuni 2018 @ 15:31

    Tundub sama teema on Mallukaga,nagu Kivisaare puhul,et raadios veel natuke kannatab,teles on juba jama.Malluka blogid on head ,sinna ka jää !!

    Reply

  5. Tuuli
    12. juuni 2018 @ 16:24

    Kõik on seal saates nii ettekirjutatud, et lausa piinlik vaadata ja tundub, et isegi Mallukal on piinlik seal neid asju teha.

    Reply

  6. riin
    12. juuni 2018 @ 16:51

    Finally!! Keegi ütleb midagi 😊 Ma olen nii nõus. Kuna kiideti, siis vaatasin järgi. Sooviks seda aega tagasi 😐

    Reply

  7. Tk
    12. juuni 2018 @ 19:47

    Õudne saade!Mitte Mallu pärast vaid kogu see ülesehitus. Juba poekäru nähes oli selge, et need kaks matkamisest essugi ei jaga. Osteti saasta kokku. Ja “juhuslikult” otsiti kohe vanniga tuba jne.
    Kohutav saade, oleks siis päriselt vahva suvi aga seal 1 päevaga väntsutatakse mitmesse reklaamkohta peret., et aega kokku hoida.

    Kui ma arvasin, et Prooviabielu on pullukaka siis see saade sai esikoha.

    Reply

  8. Kats
    12. juuni 2018 @ 22:17

    no aga kes maksab, see tellib ka muusika, antud juhul Maxima koos vetsupaberi rullide ja muu staffiga ? mõne jaoks on see piisav oma edevuse ja pere eksponeerimisest, et saada kordki ekraanile ja “kuulsaks” interneti-ja blogikaugete inimeste jaoks

    Reply

  9. Liisu
    12. juuni 2018 @ 22:26

    Nii haige reklaamimine käis ja… Huvitav kas Maximal ei lähe siis hästi, et end koguaeg reklaamima peab 😀

    Reply

  10. Rents
    13. juuni 2018 @ 09:42

    Oot, kas kunagi on olnud aeg, mil Suvereporter (või kasvõi tavaline Reporter) EI ole saast? Iga kord, kui vanaema juures näen, süvendab mu veendumust, et digiboksi ostmata jätmine on ainult õige valik olnud. Maksan ainult Netflixi eest ja kui huvi, siis järelvaatan midagi.

    Reply

    • Brit
      18. juuni 2018 @ 07:53

      😀 nii nõus!

      Reply

  11. Ner
    13. juuni 2018 @ 16:00

    See oli jaa naljakas, et enne ei olnud kuidagivõimalik Lende rokast nägu puhtaks saada kui vanniga tuppa jõuti, siis oli tõesti “kohe kohe vanni vaja panna!!” 😀 Seni kuni nad asju pakkisid ja oma tee külalistemajja leidsid, hoiti last mustana…. Sest ta valas värska maha? eee mis siis kui tal oleks vaja olnud mähkmeid vahetada…. Mingeid puhastusvahendeid ei olnud jne 😀 okk siis.

    Reply

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga