web analytics

11 kommentaari

  1. Liisa
    11. detsember 2017 @ 23:43

    Oot wut? Et polnud teie süü, et maha jäite, ja peategi maksma ja kõik? Või see hüvitatakse hiljem kuidagi?

    Reply

    • merjeblogi
      11. detsember 2017 @ 23:46

      Ei hüvitata.
      Oma süü.

      Reply

      • Liisa
        12. detsember 2017 @ 13:21

        Aga kuidas oma süü? :/ See on ebareaalne ju. Millega nad põhjendavad, et kuidas sa ise süüdi oled? Mis sa teisiti oleks pidanud tegema siis või oleksid saanud teha? Oleksidki pidanud veel varem kohal olema?

        Reply

        • merjeblogi
          12. detsember 2017 @ 17:14

          Kohapeal öeldi jah, et nemad kahjuks ei hüvita ja peab uute piletite eest ise maksma.
          Ma nüüd jõudsin just koju ja kirjutan neile.
          Krdi kohvri jätsid ka maha, saan alles ülehomme kätte 😀

          Reply

  2. Miki
    12. detsember 2017 @ 02:26

    Kui teil reisikindlustus on, siis kindlasti uuri, ehk kindlustus ikkagi saab aidata.
    Samuti tasuks kaebus esitada lennujaamale – kui ikka 2h varem kohale jõuad, aga teenindus on nii aeglane, siis ei saagi ju omalt poolt midagi rohkem teha ja kuidas peaks see oma süü olema.

    Reply

  3. Alexa
    12. detsember 2017 @ 17:02

    Mul kevadest sarnane kogemus IST lennujaamaga, kui olime väravas kohal KOLM TUNDI enne lennu väljumist (varahommikune lend) ja väravat muudeti vahepeal (meie check-in oli ilmselgelt liiga vara tehtud), aga kuna väravas ekraani polnud ja seda ei hõigatud ka, siis ei teadnud midagi kahtlustada. Kui pool tundi enne lennu väljumist hakkas kahtlane, et miks juba boarding ei alga, läksime leti juurde küsima, tädi viskas pilgu me pardakaartidele ja ütles, et yeah, you missed it..!
    Lennu väljumiseni oli veel pool tundi. Tädi ütleb, et te jäite maha. See lend läks just. Siit väravast.
    Ilmselgelt ei kõnelenud me sama keelt, jooksime väravast välja, et ise lahendus leida ja vaadata suurelt ekraanilt. Seal ei olnud me lendu üldse, kuigi väljumiseni oli veel aega.
    Jooksime lähimasse helpdeski, sealt väideti samuti, et jh, lend läks sealt väravast kus me istusime, boarding on praeguseks lõppenud, te jäite maha, minge järgmise leti juurde, et uus lend saada…
    Ja sealt saadeti meid järgmise leti juurde ja sealt järgmise.. kuni olime hopsti passikontrollist tagasi läbi ja riigist väljumise tempel tühistatud ning meid suunati naeratades piletimüügikassasse 😀 seal üritasime ka ikka seletada, et me ei ole lollid, ausõna, me istusime kolm tundi seal väravas ja selle aja jooksul ei olnud seal mitte mingit liikumist! Nemad vaatavad oma süsteemist, et kõik õige, lend läks sealt, te ajate midagi sassi. Oiii kui jõuetu tunne oli.
    Samal ajal suhtlesin sõbrannaga messengeris, see GUUGELDAS ja leidis, et meie lend väljus kaks väravat edasi sellest, kus meie ootasime; väljus hilinemisega alles siis, kui meie juba piletimüügis olime.. (ilmselt oodati meid, aga kuna tänapäeval turvalisuse kaalutlustel enam ruuporitest ei hõigata, siis me ei saanudki seda teada). Lisaks näitas Google Almighty ka väravate ajalugu ja sealt oli näha, et algselt oli värav tõesti see, kus meie ootasime, kuid umbes tund pärast meie maha istumist oli seda muudetud. Jne jne jne.
    Ei jäänudki muud üle kui ostsime samaks lõunaks uued piletid ja tulime Helsingi kaudu.
    Tegime screenshotid Googlest, küsisime endale võrdluseks lennujaama süsteemi väljatrüki, mis näitas veel tunde hiljem vale infot, ning esitasime need nii meie kindlustusele (kes ei võtnud meid jutule, sest lend ei jäänud ära vms; nende jaoks ei olnud see nagu reisitõrkena käsitletav) kui lennujaamale ja lennufirmale, kuid ei midagi. Istanbuli poolt tulid kõik vastused stampidena: reisile jõudmine on reisija vastutus ja blabla.
    Nii palju korra telefonis õnnestus kelleltki välja pressida, et kui meil oleks olnud VIDEO 😀 😀 😀 sellest, kuidas me tõesti väravas olime ja kuhu sealt liikusime või kui meil oleks olnud pilte, millelt nähtub kellaaeg ja et meil ei olnud boardingu infot, siis saaks neid asitõenditena kasutada vms 😀 aga no ilmselgelt oli meil tol hetkel prioriteediks leida lahendus, mitte pildistada ja filmida :S Nii et tühjad pihud ja ligi 2000 € auk pere eelarves.

    Reply

    • merjeblogi
      12. detsember 2017 @ 17:13

      Appi kui haige :S Läks õnneks, et oli võimalik uued piletid osta, nii teil kui meil. Mõtle kui sul ei ole sellist raha, siis lihtsalt istudki seal nagu loll ja jäädki Türki 😀

      Reply

  4. Maarja
    12. detsember 2017 @ 18:36

    Aga miks peaks lennufirma uued piletid andma.
    Sain aru, et probleem tekkis kas turvakontrollis?
    Lennufirma ei vastuta teiste lennujaama institutsioonide eest.

    Nii palju, kui ma kursis olen, on Istanbuli lennujaam räige seapesa ja vaid kaks tundi pole juba ammuilma piisav aeg. Googelda IST lennujaama ja näed, et inimestel on seal lademetes probleeme olnud ja mitte kedagi ei huvita. Justnimelt pikkade järjekordadega.

    Kahjuks, kipun arvama, et mingit hüvitist sealt loota ei ole..

    Reply

    • merjeblogi
      12. detsember 2017 @ 19:06

      On tõesti kõige segasem lennujaam, kus ma kunagi käinud olen. Täna läksime kolm tundi varem kohale, aga läbi sai samas kõigest poole tunniga.

      Mis seal ikka, eks siis järgmine kord tean. 😀

      Reply

  5. Cherrypie
    12. detsember 2017 @ 23:45

    Appi,loen õudusega neid kommentaare Istanbuli lennujaama kohta, mul seal vahemaandumine 9h. Plaanisin veidike sel ajal linnas ringi vaadata aga jääb vist ära. Passin pingsalt neid tabloosid ja ei liigu lennujaamast kuskile. Tahaks ikka järgmisele lennule ka jõuda. ?

    Reply

    • merjeblogi
      13. detsember 2017 @ 12:18

      Jõuad ilusti mõneks tunniks ju minna, vanalinn on nii lähedal ja taksoga mingi 10 euri.

      Reply

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga