web analytics

8 kommentaari

  1. Printsess
    11. jaanuar 2019 @ 16:07

    Mina pakuks, et loll! Kanal 2 vaatajanumbrid on juba nii alla käinud ja lähevad veel rohkem. Teet Margna ja Kristjan Jõekalda kolivad ka oma saadetega TV3. Kuldvillakut ei saa kahjuks üle viia, selle õigused kuuluvad Kanal 2-le. Aga jah – allakäigutrepist veel rohkem alla ikka. Ma ei kujuta ette, mida nad peaksid tegema, et tagasi rahva armastust saada. Polegi vist enam võimalik.

    Reply

  2. Biku
    11. jaanuar 2019 @ 16:45

    Mulle ka tundus see toidu üle obsessimine nii ajuvaba. Inimesed ei saa nüüd reisil olles rahulikult ja vabalt võtta. Söögu see paganama jäätis ära ja olgu vait. Ma ise ei viitsiks elusees reisil olles sedasi mõelda trenni ja toitumise peale kui see kestab max kaks nädalat. Muidugi üritaks vahepeal teha tervislikemaid valikuid aga naudiks kohalikku toitu ka ja no milleks see stress.

    Reply

  3. Britt
    12. jaanuar 2019 @ 10:01

    Tegelikult see ainult tundub nii, et youtubereid vaatavad ainult teismelised. Mu kanal on küll pigem väiksemapoolsem, aga 13-17 aastasi vaatajaid on ainult 4%. 25-35 aastasi see-eest 50%. Sama olen kuulnud ka teistelt, et tegelikult on nende vaatajaskonna seas kõige suurem osa just 25-35 aastasi, aga kuna teismelised on sellised, kellel on kombeks fännama hakata ja nad on ka kommentaariumites kõige häälekamad, siis tekibki vastupidine mulje.

    Ma muidugi ei väida siin, et su tutvusringkond salaja kodus popkorni mugiks ja Hensugustat vaataks, aga lihtsalt toon sisse, et tegelikult on meievanuste (häbi mulle, aga mu meelest me olime sama vanad või oli aasta siia-sinna vahet?) youtube’i fännide arv tegelikult üsna suur. Ilmselt sellest ka Kanal2 valik.

    Reply

    • merjeblogi
      12. jaanuar 2019 @ 10:37

      Ma ei tooks sind siia võrdluseks, sest sa (ilmselt, nagu ütlesin pole eriline youtube’i vaataja, seega pole kindel) teed videosid ikkagi oma perekonnast ja see kõnetabki pereinimesi.

      Reply

      • Britt
        12. jaanuar 2019 @ 11:04

        Jep, aga sama on öelnud välja ka need tiinekate seas popid youtuberid, kel veel perekonda pole. Iseasi muidugi, kas see tõele vastab, aga ma ei näe ka põhjust, miks seda välja mõtlema peaks. 🙂

        Reply

      • Kass
        12. jaanuar 2019 @ 21:50

        Lisan, et on üsna tõenäoline, et osa Youtube’i kasutajatest on ennast valemaks valetanud, sest varem ei saanud alla 16-aastased inimesed teatud lehtedele kasutajakontosid teha, nt Facebooki ja ilmselt ka Youtube’i.

        Reply

  4. Rents
    13. jaanuar 2019 @ 20:41

    Mina jälgin loomulikult ronimisvlooge, kuna ronijad on üldiselt 25-35, siis vaatajad jäävad ka sinnakanti. Ilmselt 18+ juba on (üks alles näitas statistikat, peamised vaatajad jäidki kuskilt 18-30), aga mis lastel sellest vahtida. Nii et sõltub ikka spetsiifikast.

    Reply

  5. Paksu
    15. jaanuar 2019 @ 06:44

    Mulle vaikselt hakkab tunduma, et tegelikult on neil omamoodi kaval strateegia. Fännid vaatavad nagunii, ükskõik kui sisutühi või jama see saade ka ei oleks. Ja ülejäänud vaatavad, sest tahavad näha, kas tõesti saab üks asi selline jama olla nagu igal pool kirjutatakse. Jama on muidugi siinkohal väga viisakalt öeldud😅

    Reply

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga