Hiina mänguasi

Ma olen selline inimene, et ma ei armasta uusi asju. Vahepeal ma isegi imestan, kuidas ma nuppudeta mobiiltelefoniga nõustusin. Ma harjun ka uute asjadega hirmus aeglaselt, et Carmen pahatihti pööritab silmi, kui ma Telia TV terve menüü läbi kammin, et kanalit vahetada (issand jumal, vajuta lihtsalt vasakut nuppu! :D)

Toidu tellimise osas ma olen ka ikka vanakoolivend. Tahan inimese kombel helistada (või äärmisel juhul netis tellimuse esitada) ja kullerile sularahas maksta. Ma käisin hiljuti Kadrioru restoranis söömas ja sain pärast külastust kingituseks sooduskoodi, et telli Woltiga ja saad 7 eurot tellimuselt alla. Kuna marimell neid ka kogu aeg reklaamib, siis ju sealt ikka süüa saab.

Minu jaoks üldiselt on sellised lehed megakahtlased, kus sa pead oma krediitkaardiandmed panema ja kolm veretilka ristteel loovutama. Teate ju küll, paned kuskile imelikule lehele oma krediitkaardiandmed ja järgmisel päeval vaatad pangast, et oled tellinud surrogaatema Ecuadorist ja kaks elusat pingviini, hinnaga viis tonni per pingviin. Aga nagu öeldud, kuna juba teised reklaamivad, ju on siis õige asi. 😀

Igatahes läksin siis sinna lehele ja täitsin kõik vajalikud asjad ära. Tellisin toidu ära ja vaatan, et huvitav, ikkagi läheb ju täishinnaga. Millal see 7 euri maha läheb? Vaatasin AUSALT hoolega kõik lahtrid üle ja soodukast pole juttugi. Mõtlesin, et no okei, võibolla siis järgmisel lehel rakendub sooduskood, vajutasin järgmisele lehele ja tellimus oli esitatud! Täishinnaga. Isegi enne kinnitamist ei küsitud, et kas sa oled ikka täiesti kindel, et kana tikka masalat tellida tahad, äkki ikkagi lähed poodi ja ostad midagi?? Tavaliselt ju ikka küsitakse enne kinnitust, kas oled kindel.
Mingit tühistamisvalikut ka ei olnud.

All oli mingi number ja helistasin siis sinna, et uurida, miks soodukas maha ei läinud ja tuli välja, et see on hoopis restorani number, helistage Wolti. Ma vannun jumala nimel, et ma lugesin terve nende kodulehe läbi ja seal mitte kuskil ei olnud numbrit. Ma pidin isegi Mari-Leenult küsima, et mida värki, kas neil numbrit ei olegi?
Mari-Leen, vana kala, ütles kohe, et kirjuta äpis neile, nad kohe vastavad. Wtf, ma tellisin üldse kodulehelt, mul pole mingit äppi 😀

Kirjutasin siis neile meilile… igaks juhuks inglise keeles, sest see on mingi välismaa värk, kõik tekst ingliskeelne. Mingi Ivan vastas siis mulle suht minuti jooksul, et ma ei pannud mingit linnukest, et ma tahan oma 7 eurot krediiti kasutada. Et järgmine kord ma kindlasti tehku seda. Kle, Ivan, sorri, aga järgmist korda küll ei tule. Ma tulingi siia aint sooduka pärast ja seda ka ei saanud. 😀 Ma suht kindel, et siukest nuppu seal küll ei olnud, et kas ma tahan soodustust või ei taha. Loog ju, et tahan.

Mitte et ma nagu mingi rott oleks, et oma seitset euri igatseks, aga samas igatsen küll 😀

source

image

Comments

comments

6 mõtet “Hiina mänguasi

  1. k

    olen ka kasutanud wolti, aga äpiga ja pm sealt saad siis minna rippmenüüst valida enter a promo code vms ja kui siis selle oled sisestanud, lähed tellima ja siis tellimust kinnitades on mingi linnuke, et kasuta wolt krediiti vms, kas sisestasid selle koodi juba alguses?? 🙂

    Vasta
      1. mann

        olin seda postitust ja kommentaare lugenud, aga 7€ “vajas kasutamist” ja astusin ikka samale rehale, kuigi sisestasin koodi ja panin linnukese, et soovin selle ära kasutada. vahepeal, aga panin telefoni pooleks tunniks kõrvale ja võibolla nende jaoks natuke pikalt, et sooduslinnuke lendas vahepeal minema, kuigi muud asjad olid ootamas kenasti, valitud road jne. sain neilt kirja, et pean koodi kindlasti enne sinise asja libistamist ära panema. miskipärast ma ei saanud seda üle kontrollida enam ja uuesti seda kohta ei näinud. võibolla veebi kaudu on lihtsam, aga äpp jäi eile segaseks. kood ise jäi minu arvele alles.

        Vasta
  2. RR

    Mul oli sarnane juhus. Alguses hakkasin üldse tellima sellepärast, et lubati 10 eurot krediiti, tegin ka tellimuse ära, nii et seda promokoodi kohta kuskil ette ei tulnud ja läks täishind. Tavaliselt ikka tuleb enne tellimuse esitamist koodi koht ja ma ei tulnud selle peale, et tuleb ENNE too lahter üles otsida. No okei, otsisin selle koha pärast veebilehelt üles ja sisestasin oma koodi, mille peale teatati, et kood enam ei kehti. Hm. Tuli meelde marimelli kood, sisestasin paari päeva pärast selle. Teade: kehtib ainult enne esimest tellimust. No minge… Vihale ajab selline asi ju, põhimõtte pärast juba ei telli enam sealt. Isegi kui neil on sellised asjad kogemata, siis vägisi kipub jääma mulje, et tahavad tõmmata.

    Vasta
    1. merjeblogi Postituse autor

      Ma vaatasin pulli pärast uuesti, et kas ma tõesti ei märganud seda koodi kohta. Saadeti screen woltist, et kus ma peaks panema valiku, et kasutan seda seitset euri. Minul seda kohta ei olnudki.

      Vasta
  3. miishens

    Mul on ka paraku Woltiga mitu negatiivset kogemust olnud, aga alternatiivina julgen soovitata tellitoit.ee teenust. Neil on suurem valik, kuna nad ei võta toitlustajatelt nii suurt vahendustasu ja neile saad ka maksta alles siis, kui toit käes 😉

    Vasta

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga